Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się rożnego rodzaju rankingi pozwalające poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta.
1. Easy, Tamara Webber
Poruszający i niebanalny romans obyczajowy skierowany do młodych kobiet. Bestseller – prawie osiemset opinii na Amazonie, w tym ponad sześćset pięciogwiazdkowych. Książka o miłości, odwadze i poczuciu winy, które mogą zmienić całe ludzkie życie... zobacz pełny opis
2. Uczciwa oszustka, Tove Jansson
W małej miejscowości Västerby, położonej nad skutą lodem zatoką, od miesięcy sypie śnieg. Ludziom pozostaje więc głównie wymienianie plotek. Tego roku na językach wszystkich są Katri Kling oraz Anna Aemelin... zobacz pełny opis
3. Brainmam, Dominik Rettinger
Mieszanka science-fiction spod znaku superbohaterów ze zjadliwą satyrą na współczesność. Książka z pogranicza literatury sctricte rozrywkowej z wątkiem romansowym oraz political fiction... zobacz pełny opis
4. Kroniki Ellie. Wojna się skończyła, walka wciąż trwa.
Główna bohaterka serii Jutro powraca! Wojna się skończyła, ale walka trwa nadal.
Liczyliśmy na spokój. Ale kiedy opadł bitewny kurz okazało się, że teraz o wiele trudniej rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Przekonałam się też na własnej skórze, że nasze czyny przynoszą czasem konsekwencje, których nie da się przewidzieć – i którym nie jesteśmy w stanie zapobiec… zobacz pełny opis
5. Szkarłatny kwiat, Tomoki Hori
Shibata Yukihiro, młody spadkobierca rodu zajmującego się parzeniem herbaty znajduje na ulicy postrzelonego mężczyznę, Kazumę. Yukihiro zabiera go do domu i otacza opieką. Kazuma, jest członkiem yakuzy, a świat w którym się nagle znalazł jest mu całkiem obcy... zobacz pełny opis6. Kocham cię z dziesięciu powodów, Julia Quinn
Sebastian Grey ma powodzenie wśród dam, ani grosza przy duszy i widoki
na pokaźny spadek – jeśli tylko jego stryj, stary hrabia Newbury umrze
bezpotomnie. Lecz hrabia jak na złość postanawia się ożenić. Znalazł
już nawet kandydatkę – piękną pannę Annabel Winslow... zobacz pełny opis
7. Wada wymowy, Agata Proczyńska
Opowieść w 29 odsłonach o momentach, scenach z życia, w których słowa, a nawet milczenie, zamiast łączyć, dzielą. Nasze działania nie oddają wszystkich naszych intencji, potrzebne są słowa... zobacz pełny opis
8. Obcy w domu, Raja Shehadeh
Książka Shehadeha, autora Palestyńskich wędrówek nominowanych do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego: opowieść syna o wyzwalaniu się spod wpływu charyzmatycznego ojca, opowieść Palestyńczyka o życiu w okupowanym kraju... zobacz pełny opis
9. Po tamtej stronie śmierć, Maria Nurowska
Zimny majowy świt. Trzydziestoletnia Magda biegnie do szpitala, do którego odwieziono jej matkę. Na miejscu dowiaduje się, że Irena niespodziewanie zmarła. Przygotowania do pogrzebu przebiegają powoli, jakby Magda chciała oddalić moment ostatecznej rozłąki... zobacz pełny opis
10. Rok, który wszystko zmienił, Georgia Bockoven
Cztery siostry, które nigdy nie poznały swojego ojca – ani siebie nawzajem – spotykają się przy jego łożu śmierci. Czy będą chciały dowiedzieć się prawdy? zobacz pełny opis
Jakie zapowiedzi znalazły się na waszej liście?
Na Easy i Szkarłatny kwiat również czekam z niecierpliwością. :)
OdpowiedzUsuńZ niecierpliwością czekam na "Brainman" :3
OdpowiedzUsuńps. Na moim blogu właśnie wystartował konkurs, w który do wygrania "Giń" Hanny WInter
Zapraszahttp://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/2013/01/zimowy-konkursik-3.htmlm:
na nic nie czekam z niecierpliwością, ale kiedy książki już wyjdą to chętnie poczytam ich recenzje :)
OdpowiedzUsuńCzekamy na zupełnie inne książki :)
OdpowiedzUsuńwszystkie książki zapowiadają się ciekawie :)
OdpowiedzUsuńja czekam na "Mistrza" oraz "Sklepik z niespodzianką. Lidka" Katarzyny Michalak :)
OdpowiedzUsuńUczciwą oszustkę przeczytałabym z największą chęcią! :)
OdpowiedzUsuńCzekam raczej na inne premiery. ; D
OdpowiedzUsuń